2019. Bács-Kiskun Megyéért Díj

Endrődi Ferenc Pál, az Akker-Plus Kft. egyik ügyvezető tulajdonosa Bács-Kiskun Megyéért díjat kapott több mint 30 éves kitartó munkája elismeréseként a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzattól.


Az erről szóló bejegyzésünket itt olvashatja: Teljessé válni csak közösségben lehet

2018. Kiskőrös Város Gazdaságáért Díj


Az erről szóló bejegyzésünket itt olvashatja: Kiskőrös Város Gazdaságáért Díjat kaptunk

2012. Superbrands Díj

A program:
A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel 90 országban működik. Azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2014-ban tizedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, hetedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.

Mind a fogyasztók életében,mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

„A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között. A web2 korában a fogyasztónak sokkal több eszköze van arra, hogy a márkarengetegben eligazodjon, egy klikkeléssel márkákat emelhet fel a semmiből és márkákat dönthet porba. Ezért napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia, és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik.”

Fekete Zoltán – a Magyar Márkaszövetség főtitkára, a Superbrands Bizottság tagja

A Business Superbrands Bizottság döntése alapján 2012. évben az Akker-Plus márka elnyerte a Business Superbrands kitüntetést.


2011. Miniszteri kitüntetés

A 61. Építők Napja alkalmából a szakma legjobbjai részére több szervezet által adományozott elismerések átadására kerül sor.
Dr. Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter, dr. Pintér Sándor belügyminiszter, dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter e jeles alkalomból az ágazatban végzett kimagasló szakmai munka elismeréseként okleveleket adományozott.

A díjazottak sorában ott volt Endrődi Ferenc Pál – az Akker-Plus Kft. ügyvezető tulajdonosa is
Róla a következők hangzottak el: 
Magyar Építőanyag Kereskedők Országos Egyesületének elnökségében kimagasló munkát végez. Innovatív, a munkatársait folyamatos képzésekben részesíti a minél magasabb színvonalú szakkereskedelem megvalósításához és szinten tartásához. A gyártók és kereskedők körében elismert szakember.


2011. Magyar Brands Díj

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot.

A MagyarBrands szakmai elnevezés, a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását célul kitűző program. Tapasztalataink alapján, a magyar fogyasztók számára mindinkább fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez is.

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelentenek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.

A kiválasztás pályázati rendszerben illetve a Superbrands Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák a szükséges nyomtatvány kitöltésével.

A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) egészít ki. A pályázatokat/jelölteket a Superbrands Szakértői Bizottsága értékeli, amelynek vezetői: Dr. Törőcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem, Marketing Tanszék, MagyarBrands Szakértői Bizottság 2014., elnöke, Superbrands Szakértői Bizottság 2014., tagja) Dr. Bendzsel Miklós (Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának elnöke, Superbrands Szakértői Bizottság 2014., elnök), Dr. Salgó István (Magyarország Üzleti Tanácsa a Fenntartható Fejlődésért elnöke, a Business Superbrands Szakértői Bizottság 2014., elnöke).

 
 
 
 
 

További cikkek a témában